.

.

lördag 20 december 2014


Japp jag lyckades med att koka knäck. Förstår ni hur grym jag är? Har alltid tidigare haft hjälp när jag kokat knäck men idag lyckades jag helt på egen hand. Ozcar bakade något annat julgodis samtidigt som jag gjorde knäck. Fudge tror jag han gjorde. Så jag hade ingen som kunde hjälpa mig, men jag klarade det bra ändå. Grym är jag! Riktigt stolt faktiskt :)

Nu sitter jag i soffan och slappar. Skönt efter en fullspäckad gårdag och gårkväll. Sov gott inatt vill jag lova och sov ända till klockan var ett. Antar att jag blev rejält trött av att vara social en hel kväll (igår) med ont i magen. Lite smärtstillande på det och ett glas vin till maten igår - ja inte undra på att jag inte orkade gå upp imorse. Och idag har de varit full rulle med julklappsshopping + nagelfix mellan typ 14-18. Sen hem och chilla lite innan jag satte igång med bakandet. Det är egentligen först nu jag kan sitta ner ordentligt och slappna av. Åtminstone dn stund. Snart får jag resa mig igen, å greja lite. Ja somsagt, full rulle.

Även morgondagen är ganska fullspäckad. Ska hämta ut en julklapp jag beställt, ska slå in alla paketen, ska plugga lite, ska koka lite mer knäck och sen på kvällen får vi se, det beror lite på hur jag mår, om jag orkar vara social etc.

Nu -> chilla i några minuter till. 


true. ska försöka tänka så även om det gör ont. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar