.

.

fredag 26 december 2014

Fredag


Lexi är världens största mammegris, hon har helt seriöst varit klistrad mot mig sen jag kom hem där på julaftonsnatten. Hon kryper innanför morgonrocken och sover, hon ska äta när jag äter och om jag ska gå på toaletten eller borsta tänderna vill hon mer än gärna springa efter in i badrummet bara för att kolla läget. På nätterna när jag lägger mig (lägger mig alltid några timmar efter ozcar) så ska hon sitta uppe med mig tills det är läggdags och när jag kryper ner under täcket ska hon ligga bredvid mig med huvudet vilandes på min nacke ifall jag ligger på mage, eller på min mage ifall jag ligger på rygg. Lilla hjärtat, hon är för go. Hon var ju ensam en bra stund på julafton efter jag hade kommit hem från Vargön och åkte till Ozcars familj för att fira jul med dom på kvällen, kanske därför hon är sån? För hon inte vill vara ensam? Jaaa vem vet, söt är hon iaf. Min prinsessa. Idag har vi chillat hela dagen jag och Lexi, har inte ens tagit på mig kläder utan ligger fortfarande i morgonrocken haha. Vissa dagar är såna :) rätt sliten och trött idag efter att ha somnat vid halv sex imorse. Men det tycker Lexi om och hon har sovit på mig majoriteten av dagen. Mys! 

Resten av dagen ska fortsätta spenderas framför suits med Lexi och sen imorgon ska jag ta tag i livet igen. Då ska jag skriva ut allt mitt plugg-material inför tentan den 15:e jan och börja plugga lite smått under dagen och sen på kvällen ska jag ut och partaja lite med några vänner på kvällen. Undrar vad jag ska ha på mig? Hmmm. 


Lillgrisen ligger på min mage och snarkar och små-mjauar i sömnen. Så söt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar