.

.

tisdag 16 december 2014


Godmorgon. Tisdag idag va, right? Sitter hemma just nu i soffan under två filtar och bävar för att gå utanför dörren om en stund till skolan. KALLT. Men skola blir det 8-15. Skoj...... Dock ska jag kila iväg tidigare då jag har läkartid idag, får se om det kan hjälpa mig något. Hoppashoppas!! 

Snart är det jul också, så jävla mysigt. Älskar verkligen julen ska ni veta :) pch speciellt med en liten katt, ännu mysigare. Världens gosigaste katt! Men innan man kan njuta av julledigheten är det fyra skoldagar kvar (inklusive idag) och en hel del plugg som ska göras. Inte något jag är sugen på för fem öre just ju, men det måste göras.... 


Världens sötaste lilla skrutt. Helt sjukt hur kär man kan va i en liten katt! Just nu sprang hon just och hämtade en disksvamp, trots att dom ligger halvt "gömda". Japp hon ville leka med den en stund och nu ser jag att hon är påväg att attackera granen. Hon är sjukt morgonpigg min älskling och helt galen på morgonen haha. Får hoppas hon vill gosa lite under filten innan jag ska gå:) min bebis!
Haha första gången man ser sig själv i kameran <3
 
Och kolla vad lång fläta jag fått. Love it! Vill bara att de ska fortsätta växxxxaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar