.

.

tisdag 30 december 2014


Snart tidig läggdags idag, är fortfarande sjuk så är sjuuukt trött haha. Dessutom är jag förbannad och ledsen så sova är nog en bra ide....Ska borsta tänderna och så först bara!

Idag har jag varit i stan med min bror och min mamma. Mys <3 sen följde dom med hem en stund också på lite kaffe och när vi kom hem var Ozcar och hans bror här och byggde ihop en möbel så vi blev en herrans massa folk i vår lilla lägenhet, fem pers + en stor möbel som täckte hela vardagasrummet haha. Jaja vi drack lite kaffe allihop (utom mamma, som dricker te) och sen fortsatte grabbarna med möbeln och jag hängde med mamma och Sean tills dom skulle dra hem. Mysigt :) sen dom åkte har jag skrivit ut papper och grejat med lite plugg samtidigt som jag kollat film. Och nu ska jag krypa ner i sängen och sova snart, ville bara komma in och säga hej först. Så HEJ :)

Imorgon ska jag plugga hela dagen. Är ensam hemma till kl 16-17 ngn gång så jag ska först sova ut mig och sen plugga stenhårt med Lexi tills Ozcar kommer hem. Då ska vi ha myskväll.


Lite suddig men väldigt stilig bild på mig och O. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar