.

.

onsdag 24 december 2014

Underbar Jul!


Supermysiga dagar, fantastiska julklappar och god mat -precis som julen ska vara, right? Fick massa smått och gott som jag ska visa er när jag orkar fota det men det var ju klockan jag visade imorse, hörlurar, smycken, schampo+balsam+hårolja med keratin i som ska va toppen för mitt hår, ett svart jättefint (!!!!!!!!) smyckesskrin så jag äntligen kan ha alla smycken samlade, ett par handskar, en Michael kors-plånbok som matchar en av mina Michael kors-väskor perfekt! Sen lite nagellack, pengar å säkert saker jag glömt nu också. Mobilskal ja, till min iPhone 6 som kommer snart..... Iaf jättefina julklappar och jag blev superglad :D sen hoppas jag även att dom som fått julklappar av mig blivit nöjda för de är det roligaste jag vet att ge bort presenter till folk som uppskattar dom :D

Perfekta dagar med familj och släkt och ikv med Mr mfl!

Nu är jag helt slutkörd och Lexi har redan somnat i min famn så det blir läggdags snart så man orkar morgondagen. Det är ju trotsallt juldagen, årets största festdag hehe. Sen ska jag snabbt till stan också. Men först ska jag sova ut mig för det är jag värd. Nattiii :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar