.

.

fredag 26 december 2014

This year.

Beskriv året med tre ord.
Svar: Kämpigt, krävande men mysigt.
Bästa köpet?
Svar: Lexi, såklart. världens bästa!
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar:oj, det är väl några stycken.
Vem har du umgåtts med mest?
Svar:
I skolan Sevgi. annars Ozcar eller Sebbe.
Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Att lita på och tro på någon som inte förtjänade det.
Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Ja.

Vart reste du under 2014?
Svar: Enda utomlandsresan var till London med mammi. Mysigaste resan! men sen var jag ju i Stockholm osv också om det nu räknas som "resor".
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Att jag började på universitetet, mitt fantastiska sommarjobb, att jag flyttade till en ny och fin lägenhet med Ozcar och att jag har skaffat världens finaste katt.
Har du blivit bättre på något?
Svar: Skolgrejer haha. Har ju lärt mig mycket i skolan.
Vad var extra dåligt med året?
Svar: Allt med magen har ju varit otroligt jobbigt. Har även blivit otroligt sårad vilket också såklart var jobbigt.
Vad var extra bra?
Svar: Oj det är många händelser detta året som varit underbara. Minns härliga soldagar i somras med min bästis, Liseberg i somras osv. mycket fina minnen.
Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja.
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Skaffade kisse, släppte taget om någon jag trodde skulle finnas i mitt liv föralltid. osv.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Ja. Fina ord och gester.
Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Haha jag jobbar ju inte utan går i skolan. men sommarjobbet var ju spännande.
Största framgång på det privata planet?
Svar: ja, jag lär mig saker om mig själv och blir en starkare person hela tiden tkr jag. dock kommer det ju lite bakslag emellanåt, såklart, men annars blir jag bara starkare å tryggare:) .
Vem saknade du?
Svar: Min morfar, min tidigare andra hälft, min mormor som jag träffat mer sällan än tidigare år pga att jag bor långt bort.
De bästa nya människorna du träffade?
Svar: Sevgi! vi är ett riktigt dream-team i skolan, tro mig.
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Jag tänker inte lita på någon som sviker mig gång på gång.
Mest stolt över 2014?
Svar: Att jag faktiskt klarat av skolan såpass bra trots att jag ständigt är sjuk (magen)!
Högsta önskan just nu?
Svar: Att må lite bättre, att sluta vara trött hela tiden, att få tillbaka orken.
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Absolut!
Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: en person.
Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: haha såna där tråkiga saker, hyra mat osv..
Finns det någonting du ångrar med 2014?
Svar: ja självklart. det finns det nog alltid.
Blev du kär i år?
Svar: inte BLEV kär just under året men jag var kär sen innan :)
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Svar: Oj, inget särskilt datum tror jag. mer händelser och vilka perioder händelsen var.
Största misstaget?
Svar: Att hoppas för mycket, tro för mycket, bry mig för mkt.
Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Tränat haha.
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Jag har väl inga speciella planer. fortsätta gå i skolan, fixa mig något sommarjobb. försöka må bättre.
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: be strong.
Hur tror du 2015 kommer bli?
Svar: jadu. precis som alla andra år haha!
Vilka förändringar kommer du göra inför 2015?
Svar: Jag ska försöka komma igång med träningen igen.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Först var jag i skolan och sen hemma och hade "kalas" med Ozcar, pappa och Kevin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar