.

.

lördag 6 december 2014


Fredag. Har mått ungefär lika jävla asdåligt som igår. Det enda som varit lite bättre har varit ledvärken. Nåja, alltid något, bättre än inget. Fick tvinga mig till skolan idag en stund iaf, till föreläsning nr 2. Första föreläsningen klarade jag inte av att gå på (och när jag stannar hemma för att jag har ont är det jävligt illa, det händer liksom aldrig) men andra kände jag var för viktig för att missa så fick helt enkelt pallra mig dit. Gick helt okej och föreläsningen var bara 2.5h så det fick gå. Sen när jag kom hem kom Lexi och gosade med mig och det gjorde såklart hela min dag. Världens bästa lilla katt.

Tänkte egentligen skrivit ett roligare inlägg men jag orkar inte, ska gå och däcka i sängen. Inatt sov Lexi med huvudet vilandes mot min nacke och snosade i mitt öra, det var mysigt. Hoppas hon lägger sig så inatt med <3


Jag häromdagen (en selfie från nu hade ni dött av, så ful)

Sovandes Lexi. Som vanligt innanför tröjan när hon sover på dagen <3

Lexis nya leksak - en laserpekare. Lyser den mot golvet och hon springer som en galning efter den, hon ÄLSKAR den. Lilla galningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar