.

.

söndag 21 december 2014

Grinchen


Goddag:) sitter just nu i soffan under filten med min bebis och kollar på grinchen på teve. Haha standard runt jul! Och snart är det julafton också :) så mysigt! Har grejat med att slå in paket idag, riktigt snygga blev dom måste jag få säga. Sen har vi även gjort en julskinka i ugnen, så de luktar jul här hemma som fan nu :D mys.

Imorgon har jag en ledig dag så ska in till stan och greja lite. Köpa några kläder kanske och fixa en sista julklapp plus mer presentsnöre då det tog slut halvvägs in o julklapparna haha. Hoppas även att de är lite mindre folk på stan imorgon. Det borde det vara, folk jobbar väl? Iaf typ alla jag känner. Så ska in till stan med mig själv. Älskar att gå på stan med mig själv, det är så harmoniskt haha.

Nublir det mys med kissen. Hon slickar på min hals å försöker få uppmärksamhet haha. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar