.

.

måndag 1 december 2014

Lexi


Åh underbara lilla Lexi, hon är sååå gosig och speciell alltså! Igår var hon helt besatt av mig och kom och la sig i min famn hela kvällen. Antagligen för att hon utvecklat någon form av trygghet med mig under den långa bilresan från Stockholm i mitt knä. Vi somnade båda två i bilen från Stockholm, jag halvsittandes i framsätet med Lexi invirad i en filt på bröstet. Måste sett för roligt ut haha.

Var inga större problem för henne att komma till ett nytt hem iaf, hon gnällde lite emellanåt menannars gick det bra och hon har hittat maten å vattnet. Sen inatt sov hon jättegosigt under täcket mellan mig och Ozcar och imorse när jag vakna (låg på mage) så kände jag ett litet katthuvud sovandes på min nacke. Supermysigt, hoppas hon fortsätter att sova så!


Gosis! Invirad i halsduk haha. Hon är nästan lika frusen av sig som mig, därför hon gillar att ligga hos mig trorjag för jag har alltid massa myskläder och filtar å grejer hemma :)

Haha. Dom två alltså.

Svårt att se på bilderna men Lexi är fruktansvärt liten alltså, så gulligt. Hon får liksom plats i en hand och sitter gärna på ens axel utan problem, hon är tillräckligt liten för att få plats där. Mini-kisse, längtar redan hem från skolan så jag kan pussa på henne!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar