.

.

lördag 27 december 2014

Godnatt.


Bästa med att vara trött dygnet runt förutom på natten så man inte kan sova på natten är att otroligr mycket plugg blir gjort. Det är nog den enda fördelen, men Gud vilken bra fördel. Speciellt på vardagar för då sover alla andra och det finns ingen att prata med utan jag kan plugga helt ifred haha. jaja, Har suttit med Lexi i knät några timmar nu och pluggat sen O gick å la sig. Känner mig nöjd. Nu ska jag krypa ner i sängen strax. Natti! 

Förresten! Tog nyss med Lexi ut en sväng på balkongen för att kolla på snön som hon så desperat jagat genom fönstret hela kvällen. Japp, det är sant - hon har stått på fönsterbrädan och försökt fånga snöflingorna inifrån. Supersmart katt..... I vilket fall älskade hon snön... I ungefär tio sekunder för sen märkte hon att den var kall och bara kastade sig upp i min famn. Haha söte.

 
Fick åtminstone en söt bild på mina favorittassars avtryck i snön. Så gulliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar