.

.

onsdag 31 december 2014


Någon sov som en prinsessa inatt. Och det var INTE jag ;) nej det var nämligen Lexi. Det hela började med att hon drömde en mardröm stackarn... Eller något i den stilen iaf, hon låg och fräste i sömnen åt något. Lilla stackaren. Så jag väckte henne och då var hon alldeles vettskrämd och kravlade sig upp till mitt ansikte och sov med huvudet på min Kind och nosen i mitt öra. Supermysigt. Tills hon började snarka.... I mitt öra. Då krånglade jag mig loss och tänkte att det skulle hjälpa. Men nä. Då la hon sig raklång över hela min kudde. HELA. Och eftersom jag inte hade samvete nog att flytta henne, jag menar hon måsteju också få sova skönt, så fick hon ligga så. Jag däremot fick ingen plats alls. Så där låg jag, i timmar. Till slut, fram mot fyratiden däckade jag. Som tur är. 

Imorse blev de uppgång vid nio, kaffe, dusch och nu är jag påväg in till stan med Ozcar och hans bror. Vi ska fixa lite grejer till nyår. Grabbarna ska ha nya skjortor och jag ska minska min marc jacobsklocka så jag kan ha den ikv. Min nya älskling:)

Hörs senare. Gott nytt år på er!



Naglarna idag i dagsljus. Supernöjd :D lite "äggskalsmönster" fast andra färger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar