.

.

söndag 28 december 2014


Chilldag idag. Har kollat på två filmer och grejat lite med plugg på datorn... Ja de är typ det enda jag har fått gjort idag. Är fortfarande sjuk, dock lite friskare än igår vilket känns skönt.

Nu ska jag snart skriva ut alla mina 200 papper så jag kan börja plugga imorgon haha. Får passa på imorgon när Mr börjar jobba igen, så ska plugga hårt måndag och tisdag och sen vara pluggfri på nyår tänkte jag. Måste även komma på någon god mat till nyår, trerätters..... Hmm undrar vad jag är sugen på och vad andra gillar??? Kan ju inte baaaara ta hänsyn till mig själv tyvärr, då hade det ju varit lätt ;) ska även fixa mina naglar och hår inför nyår, funderar på att gaffla håret. Jaaa får se. Glittrig klänning vin och smirnoff ICE är redan hemköpt, bara kvällens meny och lite bubbel som fattas. Inga fyrverkerier för min del, tycker det är alltför läskigt haha. Dom andra ska säkert ut och skjuta men då tänker jag stanna inne med Lexi så kan vi va rädda tillsammans. Är lite orolig inför nyår faktiskt. Undrar hur Lexi tar alla smällar.....


Denna snyggingen blir det på nyår.

Med denna till, ifall jag orkar ta mig in till stan och förminska den.

Plus en liten kavaj över ifall det blir kallt och någon snygg jacka att ha över till när vi ska ut:)

Nu ska jag mysa med min gosis. Världens bästa katt, är helt kär i henne. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar