.

.

tisdag 16 december 2014

Fuck this day


Var ju somsagt hos doktorn idag och det var en stor besvikelse. Grät redan därinne när jag förstod att jag inte kommer få någon direkt hjälp denna gång heller och sen dess har jag gråtit och tyckt synd om mig själv resten av kvällen. Pluggade lite med Sevgi efter mitt doktorsbesök också men jag var så jävla ledsen så jag orkade inte så länge. Blä detta var en riktig skitdag alltså. Och doktorn var en riktig bitch. Usch börjar gråta av att bara tänka på det. Min äggstock har iaf flyttat sig och ligger numera bakom livmodern. Dessutom har jag en chokladcysta och en vanlig vätskefylld cysta på samma, förflyttade äggstock. Och ändå fick jag ingen hjälp. Fuck it. Fuck allt. Tur jag haft helt grymma människor runt mig idag som har stöttat mig till max <3

Imorgon blir en bättre dag. Det har jag bestämt. :) då blir det skola o sen bara ta det lugnt hela kvällen. Även torsdag blir det skola och sen ska jag fika med min saknade gamla vän jag inte sett på år och dar. Kmr bli trevligt:) Sen är det fredag och helg med dess bravader. Julklappsshopping mm står på schemat. Taggad!! men nu ska jag krypa ta med min prinsessa och krypa ner bredvid Mr. Så Natti! <3

Min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar