.

.

måndag 26 september 2016

Birthday



Haha oj försvann visst från bloggen igen... Jag som brukade vara så bra på att blogga regelbundet. Menmen... Har iaf fyllt år i helgen, närmare bestämt igår (eller i förrgår om man räknar att kl är 00.30 typ) och har haft en bra födelsedag och en bra helg generellt. Fått fina presenter och blivit uppvaktad! Love it. Imorgon är det skola igen, back to reality så att säga. Har workshop 13-16 men ska möta min grupp tidigare på morgonen för att arbeta lite med plugg. Så det blir en pluggdag imorgon helt enkelt =)

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, ville bara titta in å säga hej.


Får visa bilder på några födelsedagspresenter också, såklart. Inte fotat allt jag fick tyvärr men ni kan ju få se lite =)




Fina tavlor att ha i min garderob, sä nu står dom på byrån inne i garderoben!



Nya skor. Spanat på dessa innan alltså, har ett par nästan likadana fast med klack och har letat efter ett par liknande utan klack. Sååå snygga och sååå "jag". Älskar! Från Vagabond.



Ett par bluetooth-lurar. Såå gött att slippa sladdar haha. Love them!! och ser ja inte cool ut? ;)



Superfin klocka. Älskar! Länge velat en tidlös enkel silvrig klocka. Också så "jag".



Supergosig halsduk. Älskar halsdukar/sjalar osv för det är SNYGGT + varmt för mig som jämt fryser haha. Dessa var såååå fina, älskar färgen på halsduken, typ plommonfärgad. Och älskar mönstret på den svartvita! Passar bra till mina svarta/grå/beige outfits som jag alltid har hehe.


Ja det var några av mina presenter, har inte fotat resten. Men är så glad och tacksam för både presenter, uppvaktning och gratulationer av fina människor i mitt liv. TACK <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar