.

.

tisdag 27 september 2016

Tisdag


Hej på er! Läggdags snart för min del. Tidigt idag för att vara mig men jag sov såååå jääävla dåligt inatt så det är välbehövligt. Seriöst jag KUNDE.INTE.SOMNA. Låg och vred och vände på mig i flera timmar, sista gången jag kollade på klockan var den 03.50 så måste somnat någon gång därefter. Och så upp tidigt på det. Kanonkul ;)

Började dagen med ett besök hos doktorn innan jag åkte vidare mot skolan. I skolan blev det grupparbete med min IPL-grupp samt lite förberedande inför fredagens muntliga redovisning. Hade en ganska rolig skoldag idag om jag får säga det själv, hamnat i en så himla härlig grupp nu när vi haft IPL (när vi är i grupp med lite olika professioner som jag nämnde förra veckan) och idag var jag lite övertrött också så har skattat så jag gråtit haha. Så får det vara ibland!

Efter skolan blev det hem, äta lite och sen en sväng till Vickan. Hon och Robert flyttade i somras och jag hade inte varit där och sett lägenheten än så tyckte det var på tiden. Supermysig var den och det blev lite fika och häng där =) Kom hem strax efter åtta och har sen dess pluggat lite och slappat vid teven. Skönt. Nu - sova.


Fick förresten hem ett paket idag med två nya praktiska och snygga grejer till hemmet, som ni kan se nedan:



Först ut är detta lilla "ställ" för kontroller och ipads mm. Det blir så rörigt med kontroller liggande överallt så detta var en bra lösning. Mkt nice!



Och en pall till hallen, en pall med skoställ under dessutom. Då hallen varit väldigt vit var det nice att bryta av med svart ocj den passade perfekt där i hörnet :) Kan man sitta å knyta skorna eller ställa väskan. Perfekt!


Har dessutom en ny sovrumslampa då den förra flyttats ut i vardagsrummet.
Men den får ni se imorgon för den har jag inte fotat än. Nu - sova! Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar