.

.

tisdag 13 september 2016

Jag är chockad...............


Hej på er! Har precis suttit och pluggat i typ 30 min och lyckats få ner en hel uppsats. Vart kom det ens ifrån???? Jag som var helt nöjd och glad med dagens prestation (en muntlig uppföljning på en uppgift + gjort klart och skickat in vår gruppuppgift) och tyckte att jag förtjänade en pluggfri kväll fick helt plötsligt någon inspo från ingenstans och flödesskrev 1400 ord. På en uppsats som jag inte tänkte börja med förrän tidigast på torsdag. Helt sjukt, vad hände där haha? Kommer behövas lite redigering, lite struktur + lite referenser i uppgiften innan den är helt färdig eftersom jag bara skrivit på som fan nu, men det är ju det lättaste enligt mig så det känns ganska så grymt ändå. Uppgiften ska inte ens lämnas in förrän i mitten på nästa vecka och den är redan typ klar, behöver väl lägga max en timma på den (absolut max) innan den är färdig för inskickning. Så sjukt. Så så sjukt. Vad hände där? Vem får världens pluggsug klockan tolv på natten och skriver tre A4 om pedagogik??? Tydligen jag. Haha. Kommer nog vara chockad över detta ett bra tag framöver. Min stora svårighet brukar vanligtvis vara att komma igång, och jag brukar behöva ha en viss tidspress för att kunna få ner några ord överhuvudtaget....men tydligen inte nu. Jag är chockad. 

Anyway, skönt att bara behöva redigera den en stund med allt vad det innebär och sen kunna bocka den från min långa långa lista av uppgifter denna termin. Får vara tacksam för all sånhär spontan motivation jag kan få. 




Var bara tvungen att dela med mig av min chock haha. Annars har jag inte mycket mer att skriva. Min dag bestod av skola först och sen grupparbete med min grupp (också i skolan). Var hemma vid 13.30 och då åt jag lite pastasallad, myste med katterna och sen vilade jag. Ont i magen så in i helvete idag så behövde verkligen det. En riktig endo-dag. Så jag sov ett tag och sen har jag slappat hemma. Roligare än så blev inte denna dag. Förrän nu då, när jag från ingenstans lyckades få gjort ett första utkast av min uppgift som jag inte ens tänkte börjat på förrän typ på torsdag. Grym är jag.


Imorgon blir det sovmorgon. Är ledig från skolan = blir lite plugg hemma. Förutom det vet jag inte vad jag ska hitta på, det beror på hur jag mår. Kanske blir lite häng med mamma då hon också är ledig. Hoppas det, det vore mysigt. Men allt hänger på min mage. Jävla mage.



Nu ska jag sova. Natti på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar