.

.

måndag 5 september 2016

Pluggplugg hela dagen haha


Hej! Sitter vid köksbordet med datorn i högsta hugg och en trave böcker omkring mig haha. Är ÄNTLIGEN klar med min uppgift. Så det känns skönt. Är inte särskilt nöjd med den alls, verkligen inte men den är åtminstone färdig. I värsta fall får jag väl komplettera den i efterhand... Det vore dock tråkigt då jag klarat mig så här långt i utbildningen utan att behöva komplettera en enda inlämningsuppgift, men någon gång måste ju vara den första hehe. Nä, men helt ärligt tror jag inte att jag kan ta mig igenom denna termin med skriftliga inlämningar som jag är suuuupernöjd med (eftersom det är så jäkla mycket att göra hela tiden) så jag får vara nöjd om jag lyckas få dem gjorda och inskickade i tid. Så om det blir lite komplettering på någon uppgift så får jag väl helt enkelt ta det =)

Idag kan jag mentalt bocka av två punkter ifrån min lista över skolgrejer - dels denna uppgiften som jag skrev klart precis nu och dels seminariet vi hade i helklass i skolan idag. Så det känns skönt. Har faktiskt öppnat ett dokument där jag skrivit upp ALLA obligatoriska grejer för denna terminen, så att jag kan stryka dom helt när dom är avklarade. Det är en sån skön känsla :) Så nu kan jag stryka av dagens seminarium. Den skriftliga uppgiften har jag bockat av mentalt än så länge, den får vänta med att strykas tills jag fått tillbaka den (och eventuellt kompletterat den) och fått den godkänd.


Annars då, annars har jag faktiskt inte gjort så mycket mer vettigt idag. Skola först och sen åkte jag hem och vilade hjärnan en stund framför teven haha. Därefter satte jag igång med pluggandet och sen under kvällen har jag tagit några vilopauser i form av ett avsnitt serie. Ibland behöver jag gå ifrån en uppgift en stund för att inte fastna helt haha. Så det är så min dag har sett ut. Nu ska jag slappna av en stund, är lite uppe i varv, och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon har vi föreläsningar 8-16,45 men dom är inte obligatoriska så jag är inte säker på om jag ska gå. Vi får se hur jag mår och så. Blev inte många timmars sömn inatt (efter min intensiva jobbdag igår) och idag har jag pluggat heeela dagen typ så kanske behöver lite ledigt imorgon =) Vi får se! Blir nog sovmorgon i alla fall och sen kanske jag orkar ta mig iväg till skolan när jag fått sova lite.


Eftersom jag fortfarande inte vill ta någon bild på mitt face (frf mörka ringar under ögonen och ett grått, blekt ansikte) så får ni en bild på min..."outfit" idag. Bättre än inget right?


En bild från när jag morgonmyste med min bebis i lördags kan ni få också. Hur söt är inte han??? Älskar att han bara tycker det är helt okej att trampa mig i ansiktet haha. Så rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar