.

.

onsdag 21 september 2016

Onsdag


Alltså, fasen vad dålig jag blivit på att uppdatera haha. Ett snabbt och oengagerat inlägg per kväll på sin höjd.....Men så blir det när man har mycket att göra och så har det varit nu ett tag, mycket med skolan. Idag började jag dagen på sjukhuset tillsammans med min IPL-grupp, precis som igår. Vi gjorde en massa olika saker idag, var med på olika behandlingar som gjordes av olika professioner för att få tydligare inblick i vad varje profession sysslar med samt reflekterade och samtalade mycket i teamet. Så det var en ganska så rolig dag, kändes lite mindre rörig än igår =) Slutade dessutom lite tidigare idag än igår så det var skönt, tror att klockan var runt halv fyra (?) när vi drog oss hemåt. Imorgon är sista dagen på sjukhuset vilket dock inte innebär att IPL-kursen är slut, nej på fredag och nästa vecka ska det göras massa uppgifter och dyl utifrån våra upplevelser och det vi fått med oss från dessa dagar. Så vi kommer att fortsätta jobba tillsammans i teamet bestående av olika professioner ytterligare en vecka, det gör mig dock inget då jag trivs förvånansvärt bra i mitt team!

Efter skolan idag mötte jag upp min pappa och faster i stan då de var i Göteborg för shopping. Gick med dem en stund medan min faster shoppade och sen blev det lite mat i stan innan de följde med mig hem. Väl här blev det kaffe och massa prat, sjukt hur mycket det finns att prata om med en nyfunnen faster haha. Så det var trevligt =) Sen dom åkte har jag glott teve och pysslat lite med skoluppgifter, as usual nowadays haha.


Nu måste jag sova. Upp tidigt imorgon till sista IPL-dagen (samma tid som idag) och sen väntar snart helg vilket = FÖDELSEDAG för min del! Gud så trevligt =)


En söt bild från ikväll på min lilla älskling som höstmyser med filtar och te ;)


Vi hörs imorgon. Ska försöka göra lite mer än ett halvkasst inlägg på kvällen då...kanske ;) Kanske blir ett inlägg på kvällen men ska åtminstone försöka göra ett roligare än ett inlägg om skolan (som mitt liv uppenbarligen kretsar kring just nu....)


GODNATT sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar