.

.

måndag 12 september 2016

Söndag!


Pluggat för fullt. Imorgon har jag dels uppföljning på den individuella uppgiften jag lämnade in förra måndagen och dels inlämning av ett skriftligt grupparbete. Så idag under kvällen har jag förberett mig för uppföljningen samt gjort lite grupparbete med min grupp genom datorn haha. Det är i princip klart, vi ska bara knyta ihop allt och sådär men det ska vi göra imorgon efter uppföljningen. Så det blir nog bra =)

Annars har jag haft en bra helg. Dock extremt ont i magen idag vilket har varit lite tråkigt, men vad ska man göra? Nu väntar en ny vecka med skola, kompisdejter och säkert andra skojigheter. Men först måste jag sova. Tvärtrött! Ska bara kolla klart på Topmodel först haha. Sovmorgon imorgon, börjar 11.30 så det är ingen brådska. Vi hörs imorgon förmiddag innan jag åker mot skolan :) Godnatt.


Pic from yesterday 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar