.

.

onsdag 7 september 2016

Tisdag.



Hej på er! Hoppas allt är bra och att ni haft en bra dag. Själv har jag haft en superchill dag och bara tagit det lugnt här hemma typ. Tyckte jag förtjänade en skolfri dag. Har vikt in lite tvätt, tagit ett bad, läst lite kurslitteratur. Ja det är väl typ det. Kollat på teve. Tagit det lugnt helt enkelt. SKÖNT. Behövde det efter en intensiv terminstart + jobb! Har även strukturerat upp ytterligare lite skolmässigt, bläddrat i böckerna för att se vilka jag kommer behöva använda till vilken uppgift och lite sånt. Lika bra att passa på nu för vecka 38-39 kommer bli extreeeeeeeeeeeemt intensiva för mig och min grupps del. Men mer om det när det närmar sig.

Imorgon blir det skola igen, min grupp går 13-16.50 och ska ha ett obligatoriskt seminarium som handlar om pedagogik. Har läst lite om pedagogiska begrepp och liknande idag under dagen så hoppas på att det går bra! Men vi får väl se. Några andra planer har jag hittills inte gjort upp för morgondagen så där får vi också se vad som händer. Borde träna nu när jag kom igång så bra på Gran Canaria men det har inte funnits tid haha. Får ta tag i det snart =)

Förresten, vad tycker ni om att hösten börjat komma? Jag älskar det. ÄLSKAR. Missförstå mig inte nu, jag älskar sommaren med värme och allt sånt. Men jag älskar även höstkvällar. Inte dagarna, dom är oftast regniga och tråkiga men höstkvällar = filtar, te, ljus och framförallt MÖRKER. ÄLSKAR när det blir mörkt på kvällarna, finns typ inget mysigare. Så även om jag föredrar sommaren så tycker jag bättre om höstkvällar! Och höstkläder. Höstkläder är fantastiskt. Plockade fram några av mina höstigare jackor förut och jag blev typ kär på nytt haha. Jackor.....finns det något bättre? Så nu har mina sex favorit-höstjackor hängts fram tillsammans med de lite tunnare jackorna som jag redan har framme och jag är redo för höst helt enkelt! Behöver lite nytt på skofronten bara.



Pic från nu. Nu ska jag glo ett avsnitt Top Model och sen sova. Nattinatti =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar