.

.

måndag 19 september 2016

Roddat för imorgon


Så snyggingar nu ska jag lägga mig! Sov så jäkla dåligt natten till idag så är frf trött, trots att jag vilade förut och hoppas därför på en bättre natts sömn inatt =)

Efter jag kom hem förut började jag som sagt med att vila. Det var guld värt haha, var helt slut! Sen när jag vaknade lagades det mat - ris, currysås och quorn blev det idag som jag varit sugen på i flera dagar haha. Fixade även matlåda inför morgondagen så det är gött. Sen tog jag det lugnt en stund innan det var dags för en liten roadtrip till sjukhuset jag ska vara på imorgon. Ska vara på högsbo som jag aldrig varit på innan så var tvungen att åka dit och kolla vart det låg och hur man tar sig från spårvagnen till sjukhuset =) så det har jag gjort. Sen har jag roddat lite mer för imorgon, letat upp min namnskylt där det står sjuksköterskestudent, Lisa och GU + packat ner skor och hänglås som jag ska ha med. Så min kväll har i princip gått ut på att förbereda för imorgon. Har även skickat in vår gruppuppgift som ska vara inne på onsdag, SKÖNT. Ytterligare en grej att bocka av från listan =)

Nu ska jag sova så jag orkar en heldag på sjukhuset imorgon. Puss på er!



Bild från näst sista dagen på Gran Canaria - vill redan tillbaks :'( det var så mysigt att vara utomlands med mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar