.

.

fredag 16 september 2016

efter en 100% pluggdag tar jag nu helg!



Hej på er! Herregud vilken varm dag det varit idag, känns nästan som att sommaren kom tillbaka på nytt. Superhärligt ju, hoppas det håller i sig åtminstone ett tag till. Varma dagar och mörka kvällar - precis som jag älskar det!


Min dag idag har bestått av plugg plugg och så lite mera plugg haha. Först grupparbete i skolan och sen muntlig examination (nu kan jag bocka av ytterligare en uppgift från min to-do-lista, skööööönt) och sen när jag kom hem pluggade jag lite till när jag ändå var inne i ett pluggmode haha. Har faktiskt pluggat till och från hela kvällen här hemma så har inte fått gjort mycket mer än så. Men såna dagar ska man väl också ha.... :)

Imorgon är jag ledig, det är fredag och jag ska ta en HELT pluggfri dag (har pluggat så jävla mkt denna veckan så det är jag värd) + att jag har lite skojigheter inplanerade = kan bli en trevlig dag. Det ser jag fram emot. Men mer om mina planer imorgon för nu ska jag sova, är tvärtrött haha.

Puss på er & godnatt!


Sur tjej i soffan förut....... (ser korthårig ut med, men det finns en tofs där bak haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar