.

.

onsdag 21 september 2016


Fullspäckad dag! Började med att bli uppmötta på avdelningen och sen visade dom oss runt. Därefter fick vi ett eget kontor till vårt lilla team som vi kan vara i dessa tre dagar när vi vill dokumentera, läsa på, diskutera i teamet eller kanske skriva loggbok. Så det var lite skönt. Därefter deltog vi på en teamrond på avdelningen för att få en lite större inblick i vad alla professioner faktiskt har för uppgifter. Sen samlades vi på vårt lilla kontor och la upp resten av dagen som vi ville - lite skönt att kunna planera på egen hand endast vi studenter utan någon handledare som styr allt men å andra sidan förutsätter det att vi verkligen vet vad vi ska göra och tar ansvar. Så det finns både + och -. Vi började iaf att läsa på kring "våra" patienter och sen gick vi och hälsade på dem. Därefter delade vi upp oss i teamet lite så att alla gjorde olika saker innan vi möttes upp i slutet av dagen för en avstämning. Det var en bra dag och ett bra team men det är fortfarande lite rörigt haha. Förhoppningsvis rätar de sista frågetecknen ut sig imorgon!


Väl hemma har jag inte gjort så mkt vettigt. Åt först och sen tvärdäckade jag en stund i sängen haha. Sen jag vaknade har jag pluggat på min individuella uppgift som ska in nästa tisdag och tagit det lugnt. En ganska vanlig skol-tisdag med andra ord. Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, natti!


Kissemys förut 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar