.

.

måndag 19 september 2016

Träffat min faster!


Hej på er! Ska strax sova så jag är (hyfsat) utvilad och redo för en ny vecka idag men först vill jag bara uppdatera lite.

Idag har varit söndag (no shit) och jag startade dagen med att sova ut mig innan det bar av till stan. Köpte mig två par nya strumpbyxor då alla mina försvunnit (det slutar alltid med att dom försvinner, förstår fan inte hur det går till?!?!?) och en vanlig svart halsduk/sjal då jag bara har med nått litet mönster på eller i typ grått, ville ha även en svart så det blev det idag. Lite välbehövliga inköp helt enkelt.

Fram mot eftermiddagen kom pappa, Kevin och pappas syster hit. Har aldrig träffat henne innan, hon bor i USA och har aldrig varit i Sverige innan om jag förstod det hela rätt. Men hon var tvärskön och jag gillade henne från första stund haha. Sen är det superkul att få prata lite engelska också! Bjöd på lite svenskt fika och pratade en massa och tydligen har jag kusiner i USA (en i New York och en en timma utanför NY) också som jag inte ens visste om. Lite roligt tyckte jag. Min faster och jag var så lika i sättet alltså, hon var lite som en vuxen version av mig haha. Så det var kul, hon ska vara hos pappa i ett par veckor så förhoppningsvis hinner jag träffa henne igen. Annars är det ju aldrig fel med en sväng till USA och hälsa på ;)

Min faster hade faktiskt med lite presenter till mig med! Body-mist + lotion från Victoria's secret och en parfym från Michael Kors. Doftade supergott och var precis i min smak. Blev jätteglad =) Dom stannade till halv tio nu på kvällen och sen dess har jag pluggat litegrann.



Min lilla parfym- och lotionbricka som innehåller de parfymer och lotions jag använder mest. Hur fin????? Dom har stått löst innan så tyckte de va nice att samla dom på en bricka. Den rosa fyrkanten till höger med platt lock är min nya parfym som jag fick av min faster + lotionen och bodymisten längst bak till vänster =) Dom passade perfekt in med resten.



Nu ska jag sova som sagt, imorgon börjar en ny skolvecka med IPL - interprofessionellt lärande. Vi ska vara ute i verksamheten på sjukhus i tre dagar i olika team och sen göra massa uppgifter som rör det vi lär oss när vi är ute då, det låter ganska kul men samtidigt jobbigt när det är så mkt obligatoriskt i skolan haha. Två veckor håller IPL på och det är skola varje dag med massor av uppgifter, redovisningar, inlämningar och liknande som rör våra tre dagar ute i verksamheten. Får se hur det blir, hoppas på det bästa! Imorgon blir det iaf introduktion till de kommande två IPL-veckorna så förhoppningsvis klarnar lite då, nu känns det mest rörigt.

Nä, måste sova nu. Vi hörs imorgon förmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar