.

.

lördag 10 september 2016

Fredagsmys



Hej på er! Haft en rätt så trevlig fredag faktiskt. Började med skola där vi skulle undervisa studenter från termin 1 i basala hygienrutiner och därefter blev det arbete med gruppuppgiften i skolan tillsammans med min grupp. Vi höll på en stund och det gick framåt (som tur var) men det är lite kvar, det sista löser vi dock hemifrån. Så jag ska greja lite med det jag ska göra på söndag. På måndag ska vi mötas upp och sätta ihop det sista innan vi skickar in den - den ska nämligen lämnas in någon gång under måndagen :)

Efter skola/grupparbete åkte jag hem och gjorde lite mat. Inget superambitiöst men jag stekte upp lite quornfärs som jag kryddade och stekte i chilisås och åt med grönsaker och nachochips. En liten snabbversion av tacos helt enkelt. Sen kollade jag på teve en stund och la mig och vilade. Att vila var jätteskönt - ända tills jag vaknade upp av att jag mådde såååå så så så illa. Det var riktigt vidrigt alltså, ni vet så där så det känns som man verkligen ska spy? Sån typ av illamående var det. Finns inte mycket som är jobbigare än illamående alltså, usch. Och det satt i någon timma innan det (äntligen) gick över. Tur det försvann. Resten av kvällen har jag varit livrädd för att illamåendet ska komma tillbaka (haha) och spenderat kvällen i soffan framför filmer. Massor av romantiska komedier haha, jag var ensam hemma tills för typ två timmar sen så kunde ockupera teven helt själv. Blev en film- och myskväll med katterna =) En helt ok fredag om man bortser från illamåendet.


Nu ska jag lägga mig så hörs vi imorgon. Puss på er!




Bilder; från förut. Tog lite selfies med Moltis i spegeln efter jag kom hem från skolan. Hur fantastiskt söt är inte han?! Helt kär i den katten alltså. Och Lexi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar