.

.

torsdag 8 september 2016

Onsdag


Onsdagen slut och det har varit en helt okej onsdag. Började dagen med sovmorgon och sen kl 13 började jag skolan. Hade seminarium i pedagogik till 16.45 och det var faktiskt över förväntan måste jag medge. Förvånansvärt intressant jämfört med resten vi gjort hittills denna terminen haha. Började med en kort introduktion, sen hade vi diskussion i helgrupp (typ 15 pers) innan vi fick jobba i våra mindre grupper med en uppgift. Uppgiften fick vi sedan presentera muntligt för de andra smågrupperna. Så det var nice, tyckte om seminariets upplägg för att bara sitta och diskutera i helgrupp i 4 timmar kan bli lite långdraget, kul med variation. 

När jag slutade blev det hemgång och sen har jag inte gjort mycket mer vettigt idag faktiskt. Tråkigt men sant =) Imorgon väntar en ledig torsdag, kommer få lägga lite tid på plugg (jag vill ligga steget före eftersom det är grymt mycket inlämningar både i grupp & individuellt i slutet av september, så tänkte påbörja av de individuella skriftliga uppgifterna  som ska lämnas in den 27:e) och sen resten av dagen får vi se. Sugen på shopping, kanske får bli lite!

Nu - sova. Puss på er.


Pic from a great day. Mitt minne på telefonen har varit fullt så har inte kunnat ta några nya bilder, nu har jag dock köpt till lite extra lagringsutrymme så snart så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar