.

.

fredag 12 september 2014


Fredag idag. En väldigt lugn fredag. Som de flesta av mina fredagar nuförtiden om jag ska vara ärlig haha. Idag har jag legat i sängen och pluggat halva dagen och legat i soffan och kollat på teve andra halvan haha. Var ledig från skolan idag så jag använder tiden till att försöka hinna ikapp det jag missat. Tentan på onsdag tror jag inte att jag klarar oavsett men jag kan lika gärna plugga så mkt jag orkar nu så blir det mindre att plugga inför omtentan när jag får göra den (ifall jag inte mot alla odds skulle lyckas första gången ändå). 
Så min helg och alla dagar fram till onsdag kmr bestå av plugg plugg och så lite plugg på det. Kul va? Not.

Status just nu i mående: jag är piggare, mkt piggare. Börjar bli mig själv i pigghet. Har dock fortfarande ett stort sömnbehov när jag väl sover, jag behöver sova länge för att bli pigg. och smärtan, där är det ingen skillnad ännu. Jag har fortfarande lika förbannat ont i magen. Men i och med att jag blir piggare så är jag nog på rätt väg iaf! 

Soffmys

Magen svullen, inga magmuskler alls som syns längre :( får hoppas dom syns igen när svullnaden lägger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar