.

.

tisdag 2 september 2014


God eftermiddag på er! Sitter i skrivande stund på spårvagnen på väg hem från skolan.Slutade klockan tolv egentligen men jag och Sevgi pluggade efter skolan och blev kvar ända till halv fyra haha! Sen dess har jag gått till vagnen, väntat på vagnen och nu åker jag vagnen som snart är hemma :) hemma ska jag vila en stund innan jag ens funderar över hur kvällen ska se ut, är sjukt trött i både huvud och kropp efter dålig sömn och mycket nytt i skolan. Det är sjukt alltså, jag lär mig något nytt VARJE dag i skolan. Det finns så mycket att lära sig, tar aldrig slut haha.

Nu är det två skoldagar kvar och sen helg, sen måndag och operation. Min tid fram till operationen är välplanerad haha. Skola imorgon, skola och Ozcars födelsedag på torsdag, sen massa plugg som kommer ta upp stor del av helgen, träffa hjärtat och ridning på söndag. YES! Jag kommer äntligen få rida. Mer om det närdet närmar sig.


Det här smset ramlade in förut också. Satt inte helt fel! Vi pratade i somras om att jag ville jobba extra vid sidan av studierna så jag tänkte ringt min chef idag för att se om möjligheten fortfarande fanns. Ett par timmar innan mitt planerade samtal plingade telefonen till med detta smset. Haha! smarta hjärnor tänker lika :) Lycka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar