.

.

onsdag 17 september 2014


Skrev tenta idag, mikrobiologi. Jag kan tyvärr inte uttala mig om hur det gick förrän jag sett resultatet men jag är förberedd på det värsta i och med att jag inte haft rätt förutsättningar för att plugga ordentligt :) sen vill jag ju självklart att det ska ha gått bra men aa. Det får vi se när den är rättad helt enkelt. Nu får jag iaf vara ovetandes tills den är rättad och jag tänker försöka att inte gå runt och oroa mig under tiden - det finns liksom ingenting jag kan göra åt saken nu ändå. I värsta fall blir det omtenta!

Dagen i övrigt har bestått av smärta, smärta och smärta.Blir så less alltså,jag borde ju vara helt återställd vid det här laget :( jävla skit!!

 
Ärren efter operationen blev jättediskreta å fina iaf, syns knappt alls! Och dom kmr bli ännu finare när dom läkt helt :D så det känns bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar