.

.

lördag 20 september 2014


Lördag idag. En plugglördag har det varit till stor del, jag och sevgi möttes runt elva imorse och pluggade tills klockan var strax efter tre. Vi fick gjort 70 instuderingsfrågor och sju sidor renskrivning och sammanställning av anteckningar och föreläsningsmaterial. Fett duktiga,high five till oss! Sen blev det hem å däcka i sängen. Har haft så fruktansvärt, oförklarligt, olidligt jävla asont idag alltså. Trodde inte ens det gick att ha såhär ont. Jag kände då att såhär extremt ont borde man inte ha i flera veckor efter en operation, och blev övertalad av mamma att ringa någon. Dom tyckte att jag skulle komma in till akuten direkt och kolla hur det står till därinne i min stackars mage. Så det är det som sker härnäst i mitt liv. Men jag villlllll inte åka dit, är inte alls sugen på sjukhus och väntetider haha. Har förskjutit det i några timmar nu så det är väl dags vid det här laget. Hoppas fan att jag kan få någon dunderkur så jag blir frisk nu! Orkar inte med detta mer, usch och fy.


Underbar, gosig stickad tröja med mysig krage som jag införskaffade mig igår. Kunde inte ignorera den efter att jag såg den. Från Vero Moda! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar