.

.

tisdag 23 september 2014


Tisdag idag. Blev utskriven från sjukhuset igår med vetskapen om att jag fått en fet cysta på min vänstra äggstock. Den har kommit ganska fort och intensivt för när jag opererades fanns den inte alls. Inte konstigt att jag fick så ont..... Iaf så ville dom ge den en möjlighet att försvinna av sig själv/spricka innan dom överväger att avlägsna den med kirurgi. Så jag får helt enkelt gå runt hög och slö på smärtstillande, iklädd haremsbyxor (får inte på mig jeans, det gör för ont) tills den antingen spricker, försvinner eller slutar göra ont. Kul. Ska tydligen göra ont så in i helvete om den spricker också. Ännu mer kul. Dessutom hade jag fri vätska i min lilla mage och det är därför den är så svullen (Thanks god för att det inte var fett). 

Så nu är jag väldigt trött, har ont och är slö och sådär men lägger min lilla energi på skolan. Hade tänkt att kicka ass på den här kursen men det pajades igår när jag missade föreläsningar. Så nu blir det kämpa på för att orka istället. 

En positiv grej - jag har hittat mina drömskor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar