.

.

torsdag 11 september 2014


Hej bloggen! Torsdag idag och jag ligger just nu död i min säng och bloggar. Ska snart plugga lite. Har kämpat stenhårt de senaste dagarna med att vara pigg och orka med allt som vanligt men igår fick jag erkänna mig själv besegrad och kasta in handduken. Att leva precis som vanligt, som att operationen aldrig ägt rum blev helt enkelt för mycket för min stackars kropp och igår fick jag åka hem från skolan och däcka. 

Sen dess har jag knappt rest mig ur sängen förutom för att typ dricka eller äta eller så och jag är fortfarande lika trött. Så mitt tentaplugg kommer nog få göras här, i sängen. Hoppas verkligen att jag hinner lära mig allt innan onsdag, annars kommer jag bli helt jävla förkrossad alltså. Då kmr allt kämpande med att ta mig till skolan nu efter operationen ha varit helt förgäves..... 

Ska jag vara ärlig så är jag tveksam till om det ens är någon idé för mig att gå och skriva tenta nu när jag hamnat så mkt efter i plugget jämfört med vad jag hade tänkt. Jag är så otroligt besviken på mig själv, på min kropp, på min ork, på allt. Men mest besviken är jag nog på att jag inte bara kan lägga skolan åt sidan i några veckor, strunta i allt och sen komma tillbaks när jag mår bra ist. Varför kan jag inte det???? Varför har jag ingen ro i min kropp? WHY???

I min säng. Med min dator. Och två böcker. Och feber. Och orkeslös. Ja oj vilken jävla bitterf**** jag är just nu men det är mest för att jag är så besviken. Ursäkta mig.

 

Får försöka va lite glad iaf, för jag har nämligen fått paket!Japp posten har smsat mig och jag har ett paket att hämta och jag vet precis vad det är och jag ser jättemkt framemot att hämta de!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar