.

.

torsdag 25 september 2014


Hejhej på er :) ligger just nu hemma i soffan och tycker fruktansvärt synd om mig själv - har så jävla ont att jag snart exploderar alltså! Nog snackat om det så har denna dag bortsett från pain varit bra. Skola först, riktigt intressant föreläsning. Sen pluggade jag och Sevgi ett tag innan jag åkte hem. Påväg hem hämtade jag ut ett paket också, med massa plagg från Nelly!!! Sen kom Sebbe till mig och vi hängde en stund hos mig innan vi åkte in till stan. Väl i stan blev det fika för oss och sen även nagelfix för mig. ÄNTLIGEN! Känner mig genast mkt fräschare, lite som en Lisa 2.0 version haha.

Nä nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv samtidigt som jag slökollar på lyxfällan och beundrar mina naglar <3


En liten höstoutfit från idag. Nya stövlar från scorett, jacka HM, klänning VS i London.


Och två bilder på mina nya älsklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar