.

.

söndag 7 september 2014


Goddag! Idag är det söndag och en solig sådan. Skönt :) just i skrivande stund sitter jag i soffan och kollar ut genom fönstret, har precis tagit mig en lång och skön dusch. Vilket egentligen var sjukt onödigt, kom jag på såhär i efterhand. Jag måste nämligen ändå duscha ikväll samt klockan 04.40 (typ) imorgon bitti inför operationen. Dessa duschar ska göras med någon form av bakteriedödande medel och jag är inte alls speciellt taggad för det av två anledningar:
1. Jag får inte ta något balsam, hårinpackning eller hårolja = mitt hår kommer se ut som en fucking risbuske.
2. Jag får inte ha ta på mig parfym, lotion, deo eller något annat "lukta gott", inte ens någon godluktande duschtvål = jag kommer känna mig ofräsch och torr även om jag är nyduschad.
Men detta är väl nödvändigheter inför en operation så jag får helt enkelt stå ut. Imorgon måste jag gå upp 04.30 då jg ska vara på sjukhuset 05.45. Så jag funderar på om det ens är värt att sova inatt? Hmmm.

Iallafall, tillbaka till nuet. Sitter och tar det lugnt nu och ska snart äta något innan de är dags att åka till stallet! ÅÅH taggar. Jag ska gosa jättemycket med min stackars häst, denkommer nog bli sjukt trött på mig hahah.

 
Träningskläderna PÅ. Erkänn biff för att inte ha tränat på typ, 14 månader? Yes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar