.

.

torsdag 4 september 2014


Fullspäckad dag. Började dagen med sovmorgon sen var det några timmars skola till kvart i fem, spårvagnen hem och sen fixade jag tårta till Mr som fyller hela 24 år idag. Hade lite beslutsångest med vilken tårta jag skulle göra så jag gjorde två olika haha..... Sen kom lite av hans family så blev det "kalas", dom dog för en stund sen å nu sitter ja å chillar efter att ha diskat lite. Haha första gången jag kan sitta ner å andas idag, varit en intensiv dag! Imorgon är jag ledig iaf, men ska till läkaren och sen ska jag möta upp Sevgi för plugg i några timmar och på kvällen ska jag träffa Sebbe. Så fullt upp imorn med! Men jag gillar de, blir mkt piggare av att ha mkt att göra. Förutom när man ska upp på morgonen då ;) haha!

 
Födelsedagsbarnet.

En av tårtorna. Den andra var med sylt vilket jag inte gillar men denna var perfekt med chokladpudding på! Mamma har gjort den tårtan till mg sen jag var liten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar