.

.

fredag 28 november 2014

äntligen fredag!


Godmorgon. Gud vad skönt det var med sovmorgon! Nu sitter jag med en kopp kaffe i soffan och kollar ut på solen. Riktigt härligt och soligt ute idag, skönt! Snart ska jag ge mig iväg till skolan :) slutar vid fyra och då kommer Ozcar och hämtar mig med bilen packad och klar och så bär det iväg till Stockholm. Vi har bestämt att ta en hel helg i Stockholm även om vi ska hämta kissen först på söndag :) så det ska bli skoj. Shopping, hotell och sen imorgon har han planerat något vi ska göra, någon överraskning. "Ta med dig dom finaste kläderna du har" fick jag veta...hmm spännande! Så min packning är numera överfull då jag inte vet exakt vad jag kommer behöva ha på mig imorgon haha :)

Annars då?Annars är det bättre. Har varit lite nere och ledsen senaste tiden, funderade ett tag på att skippa Stockholm och allt men nu börjar jag nog må bättre. Det kan nog göra gott att komma iväg en helg med Ozcar istället för att vara hemma och deppa. För att få uppleva lite nytt och lära sig att uppskatta saker lite mer helt enkelt. Det ger mig liksom inget att sitta och va ledsen för något som endast påverkar mig och som inte rör någon annan i ryggen. Så nu ska jag försöka ha en rolig helg med Ozcar och sen när vi kommer hem är vi en liten familj med katt =)


Nä nu hinner jag inte skriva mer, ska dricka upp kaffet, fixa sista packningen och sen åka till skolan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar