.

.

tisdag 25 november 2014


Godmorgon! Idag känner jag mig rätt pigg, faktiskt. Vilket är en ganska bra grej då jag har skola 9-15.45 framför mig. Dock är sista lektionen inte supernödvändig att gå på men ska gå dit en stund åtminstone :) sen efter skolan ska jag och Mr åka och köpa bläck. Nepp det blev inte gjort igår även om det var ett måste haha. När vi kom hem från skola & jobb igår blev vi helt enkelt för lata och orkade inte åka iväg någonstans :) så jag får klara mig med att ha dokumenten jag skulle skriva ut på datorn idag. Vilket inte direkt är hela världen. Och så får vi fixa bläck sen! Vi ska även handla grejer till kissen som kommer till helgen. Åh är så taggad :D


Dagens. Lång leo-kofta, kjol, strumpbyxor (som ej syns) och sen ska jag bara bestämma mig för vilken jacka jag vill ha idag. Förmodligen blir det vinterjackan för det är sjukt kallt ute. Sjuuukt kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar