.

.

söndag 23 november 2014


Blev en riktigt trevlig kväll, en kanonkvöll! Nu ska jag soooova så jag orkar med sista jobbpasset på praktiken imorgon. 14-21.30, fast jag kommer inte gå hela passet. Får se lite hur långt passet blir. Sen på måndag börjar skolan ingen, ingen mjukstart här inte. Full rulle och fullspäckat schema må-fre fram till strax innan jul. + en tenta. Men man får försöka orka det också! Min skolmotivation är inte på topp just nu men det kommer förhoppningsvis. Våra föreläsningar är lagda såååå bra så vi kör sjukt intensivt fram till 22 eller vad det blir och sen har vi ledigt (med plugg,såklart, har tentor och redovisning direkt när vi börjar igen) fram till 7e januari. Så lite jullov blir det allt för jag tänker bannemig inte plugga VARJE lediga dag :) hellre plugga ett par dagar intensivt å sen njuta av ledighet.

Jaja, sovavar det nuja. Godnatt på er!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar