.

.

tisdag 25 november 2014

biter ihop, fortsätter framåt, försöker glömma


Kväll och snart läggdags för min del. Yes, blir tidig läggdags idag för jag har varit igång sen klockan sex imorse med massa föreläsningar till fyra och sen lite kattshopping och bläckshopping, mathandling + hemmaplugg. Först nu känner jag att jag kunnat slappna av idag och det gjorde att jag plötligt kände mig sjukt trött. Så ska passa på att lägga mig strax :)

Imorgon blir det skola 8-11, sen ska jag och sevgi plugga några timmar så kanske är hemma vid tretiden eller så :) då ska jag nog bara vänta på Mr som brukar komma vid halv 5-5 någongång. Vi ska laga mat å chilla. Det behövs nog, kommer vara trött imorgon eftermiddag!


Jag just nu i min morgonrock, myyyyyys. Nu ska ja borsta tänderna å sen krypa ner i sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar