.

.

måndag 24 november 2014

Rosa- och glitterlack.


Hej! Vet nu vad jag pysslat med senaste timmarna? Först lite plugg. Sen lite serie. Och sist men inte minst har jag målat naglarna inför imorgon!!!! Finally. Det bästa med att praktiken är slut - jag kan ha snygga naglar igen. Ska faktiskt gå och göra dom på salong ASAP men nagellack duger gott och väl tills dess. Älskar fixade och fräscha naglar, känner mig så... kvinnlig med det. Så det känns skönt att ha fått lacka dom nu.

Nu däremot ska jag sova. Skola imorgon kl 10-14.45 och sen ska jag väl hem, hem och kanske vila och vänta på att Mr ska komma hem så får vi se vad vi hittar på =) 


Rosa lack fick det bli denna gång. Två lager rosa lack och sen ett lager transparent glitterlack och sist ett lager topplack. Blev skitsnyggt. Bilden ger inte rättvisa för hur snygga dom faktiskt blev! Menmen. Godnatt på er nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar