.

.

söndag 23 november 2014

Fransk chokladtårta & glitter-dress


God kväll! Idag fick jag sluta efter halva passet, dvs klockan sex eftersom det var min sista dag på praktiken. Så nu är den slut :( rolig, lärorik och intressant praktik har jag haft iaf så jag är supernöjd! Tog med mig en fransk chokladtårta idag också för att det var min sista dag så den satt vi och frossade under rasten. Mums! Sjukt uppskattad var den. Såklart. Bästa tårtan :)

Nu ska jag spendera resten av kvällen framför teven. Börjar bli förkyld med ont i halsen och tjock i huvudet så det blir nog skönt. Imorgon är det back to school. Börjar dock 10 så det är skönt!


Pic from yesterday. Nej jag gick inte utanför dörren utan strumpbyxor. Hade varit fööööör kallt. Men det är ju så snyggt! Så jag var tvungen att ta kort hehe. Älskar denna klänning, den är amazing. Synd bara att man nästan aldrig kan använda den, den är så glittrig liksom så de måste typ vara nyår eller ngt annat festligt. 

Förresten, speaking of nyår - vad ska jag ha för klänning??? Har en hel del "nyårsfina" klänningar, både använda och oanvända så får Rota fram någon. Eller köpa en ny. Hehe. Frågan är vad jag vill ha för klänning bara.... Det beror ju lite på vad jag ska göra, såklart. Inga spikade nyårsplaner ännu:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar