.

.

fredag 21 november 2014


Tjena, läget? Själv är jag lite trött, men sitter iaf på spårvagnen nu för lite em/kvällsjobb. 14-21.30 blir det idag. Sen hinner jag nog inte göra så mkt mer än att åka hem och sova för sen börjar jag 06.45 imorgon. Haha fullt upp, skulle behöva sova ett dygn eller två för att bli utvilad känns det som!

Igår blev det körde jag och Ivet en favorit i repris och var på bio. Hungergames nr 3 part 1. Förra året var vi på tvåan. jaja bion var sååå bra fast med ganska dåligt slut. Vilket iofs är rätt givet när en bok är uppdelad i flera "parts". Slutade självklart när det var superspännande. Så nu längtar jag efter nästa del! Blev en mysig kväll iaf. Med massor av skratt. Mys <3


En stor fet popcorn som vi delade på. Mummaaaa.

Och innan bion tog vi ett glas vin. Blev väl inte riktigt ett glas för mig med mina mediciner men de va mysigt att bara prataaaaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar