.

.

söndag 16 november 2014

Söndag.


Hallå. Läget? Det är söndag idag, dock känns det absolut inte som söndag enligt mig utan mer som lördag. Undrar varför haha. Sitter iaf framför teven och tar det lugnt just nu - grejar lite med en skoluppgift samtidigt som jag kollar på dessertmästarna. Skönt. Ska strax äta lite också.

Idag har jag inte fått gjort mycket alls haha. Sovit suuuuperlänge haha jag var väldigt trött imorse :( Vaknade iallafall med någon pirrig känsla i min kropp som har hållit i sig hela dagen. Nästan som att jag är nervöst förväntansfull för något. Undrar varför? Vad jag vet har jag inget särskilt på gång som jag borde vara nervös inför? Hmmmmmmm...

Snart ny vecka iaf och sista praktikveckan. Kommer kännas lite sorgligt haha. Jobbar natt imorgon och tisdag vilket jag aldrig gjort förut i hela mitt liv så det ska faktiskt bli roligt att prova på. Sen är jag ledig onsdag och torsdag och sen jobbar jag helgen. Så det är en intensiv vecka framför mig, men det  ska nog bli kul. På torsdag ska jag även på bio. Hungergames, film 3 part 1 som har premiär på tisdag ska jag och Ivet gå och kolla på !!!! Egentligen hade vi velat gå på premiären som vi gjorde när andra filmen kom ut, men i och med att jag jobbar natt på tisdag så fick vi skjuta fram det. Så torsdag blir det bio med min twin iaf och jag är supertaggad :) Älskar hungergames, bästa böckerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar