.

.

onsdag 5 november 2014


Idag har varit en mycket bättre dag än igår, har haft mycket mindre ont, åtminstone på förmiddagen, vilket gör enormt stor skillnad! På eftermiddagen har jag haft lite introduktion med min huvudhandledare + några andra klassisar som praktiserar inom samma område som mig så det var trevligt att umgås lite med bekanta ansikten :) introduktionen höll på ända från lunch fram till halv fyra (med lite korta fikaraster) så nu kom jag nyss hem och har krupit ner under täcket för att få upp värmen, usch vilket hemskt och tråkigt väder! grått och regn, blä. Får nog bli en 100% myskväll och imorgon har jag sovmorgon :) skönt! Sen är det snart helg också, då händer det grejer. Mer om det närmare!

Nu = värma upp mig under täcket. Vad söt jag är idag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar