.

.

onsdag 26 november 2014


Sådär, nu var även onsdagen slut. Imorgon är det torsdag och hela klassen ska på studiebesök haha. Känns typ som man går på dagis. Nä, men vi ska göra studiebesök på östra sjukhuset och gå med på lite olika avdelningar och få se hur det funkar å så. Kan bli jättekul, kan bli segt. Beror helt på hur dagen är upplagd. Jag har iaf nära till östra, typ 5 minuter med bil. Göttttt. Blir en heldag där iaf, mellan 8-15 och sen ska jag plugga lite med Sevgi var det tänkt. Dessutom ska jag efter skolan åka och shoppa lite, vad jag ska handla får ni se imorgon kväll när jag kommit hem och tagit kort på det :) Sen får vi se vad som händer på kvällen, läste i klassens Facebookgrupp att det planeras utgång imorgon men vet inte om jag orkar. Får se. På fredag har jag iaf soooovmorgon och börjar inte förrän klockan 13. Gött :) även om jag går hemifrån typ tolv så är det gött, kan sova ända till tio!

Nu däremot ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen med Ozcar och brunte (japp, mitt gosedjur). Mys <3 natti på er!


Mysigt ute när alla börjar pynta sina balkonger. ÅÅÅÅ älskar att julen är påväg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar