.

.

torsdag 6 november 2014

Hemma nu (för en stund sen) efter en spännande dag på praktiken. Riktigt rolig dag faktiskt och jag lyckades vara smärtfri ända tills klockan var typ 18 och sen gick det bara utfööör. Så det var skönt att komma hem, även om dagen på praktiken var rolig :)

Nu har jag precis haft ett välbehövligt samtal med min Jessika. Skönt att få prata ut lite och även lyssna när hon pratar ut lite. Vi förflyttade dessutom om våra planer för imorgon till söndag istället så på söndag får jag äntligen träffa min pärla. Kommer bli sjukt kul och skönt, det är ju såååå mkt skönare att prata ut ordentligt irl jämfört med telefon. Så det ser jag fram emot. Sen har jag inga andra helgplaner ännu, så vi får se vad som händer helt enkelt :)

Nu däremot ska jag varva ner framför teven en stund innan jag lägger mig. Sista jobbdagen för denna veckan imorgon, och sen är det heeeeelg. Hörs mer imorgon, natti :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar