.

.

söndag 2 november 2014

Sunday


Godkväll! Söndagkväll och jag ligger med värmekudde på magen och försöker få bort lite smärta. Har varit en riktigt hemskt smärtsam dag idag tyvärr och jag vet inte hur många gånger jag bara velat skrika rakt ut. Dessutom skulle jag ridit idag men hästarna hade blivit smittade av ringorm så det blev inställt :( Istället lyckades jag, trots smärta tvinga mig själv att följa med till bowlinghallen en stund. Jättetrevligt bortsett från att jag är helt snurrig i huvudet idag haha. Menmen. Imorgon ska jag vara ledig och sen på tisdag börjar min VFU (verksamhetsförlagd utbildning = praktik).

Jag ska praktisera på onkologen på Sahlgrenska och det ska verkligen bli jätteintressant. Nervöst också såklart att för första gången få prova på lite praktiska grejer i verksamheten och inte bara på lektion i skolan men ändå kul. Hoppas jag blivit friskare tills dess bara, annars kommer jag vara världens tråkigaste och mest oengagerade student som bara går runt och har ont :/....Men har ju hela dagen imorgon på mig att bli bättre så hoppas på det!


Dagens. Världens skönaste klänning från Nelly, love it. Dålig bild men den är sjukt snygg! Snyggast är den dock med bara ben men det hade varit lite kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar