.

.

tisdag 4 november 2014

Underbar dag, om man räknar bort smärtan!


Hej! Allt bra med er? Själv är det sådär, har haft så himla jävla ont hela dagen att jag trodde att jag skulle dö eller något usch. Men jag lyckades iaf tvinga iväg mig själv till praktiken och där hade jag, bortsett från smärtorna, en otroligt bra dag! Mycket info att ta in på en och samma gång men det blir nog bättre snart :) bra handledare och intressant ställe så det här blir nog riktigt bra, hoppas jag mår lite bättre snart bara.

Fick sluta lite tidigare idag eftersom det var första dagen så det var skönt. Slängde i mig massor av medicin när jag kom hem så nu är jag hyfsat smärtfri men ganska snurrig. Synd att man blir så snurrig, annats kunde jag tagit såhär mkt medicin på dagenockså å slippa att ha ont. Men det är inte värt det att gå runt snurrig och trött och prata helt sluddrigt.... Så jag kör massa mediciner på kvällen och lite färre på dagen:)

Iaf sen jag kom hem har jag ätit, kollat teve och tagit det lugnt. Varit arg så in i helvete på allt och alla, brukar bli så när jag är sjuk, det känns som ingen förstår mig. Så jag var svinarg men det har gått över nu tack vare Ozcar som kramade om mig även om jag inte förtjänade att bli omkramad. Så nu är jag glad igen. Och trött. Så ska snart sova. För imorgon börjar jag 06.45 och måste gå hemifrån kl 06. Så klockan står på 05, wohooo. Läggdags nu med andra ord. Natti på er :) ska försöka blogga lite roligare imorgon när jag bara jobbar till fyra. Puss på er!

Mysiga kläder man får ha på jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar