.

.

lördag 15 november 2014

Min garderober


Hej helggg!! Lördag idag och jag sitter med mamma i stan, vi ska fika mys :)

Igår städade jag lite i min garderob, dvs vek om vissa kläder och hängde iordning. Blev supernice. Älskar min garderob :D

 Superkontroll. Till vänster hängandes är det klänningar och fina toppar och sen ju längre höger man kommer desto "tjockare"blir de så längst till höger är det först fina koftor och allra längst ut jackor.

Till vänster i korgarna är det baslinnen och stickade tröjor + jeans å byxor och i de rosa boxarna är det underkläder och strumpor och strumpbyxor. Längst upp finns VS-påsar med träningskläder samt pappershållare för viktiga papper såsom anställningsavtal, kontrakt mm. Sen på hyllan längst ner har jag smycken och accessoarer


Här ser ni jackor och koftor somkommer ju längre till höger man går :D även skor på ett skoställ under alla hängande plagg. Och högst upp över de hängande plaggen till höger har jag väskor.

Hängande plagg <3

Och min smyckeshylla, i de rosa boxarna på denna hylla har jag smycken + skärp mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar