.

.

fredag 14 november 2014

Freeeedag


Godmorgon på er. Läget? Själv sitter jag på spårvagnen och fäller en liten tår till ett otroligt fint sms I got this morning. Åh <3 finaste jag läst! 

Är påväg till praktiken iaf för sista passet denna veckan och sen är det äntligen HELG. Skönt måste jag få erkänna alltså, även om praktiken bara blir roligare och roligare. Förövrigt var jag otroligt pigg imorse trots att jag inte somnade förrän klockan var säkert halv två och skulle upp kl fem. Dessutom vaknade jag säkert 5-6 gånger under de få sovtimmar jag väl fick. Men ändå känner jag mig pigg, förmodligen för att jag aldrig hann hamna i någon djupsömn. Det lär väl straffa sig fram på dagen/eftermiddagen haha :)

Idag är planerna efter jobbet att bara ta det lugnt. Är jag trött ska jag nog powernapa en snabbis när jag kommer hem och sen lite snabbt rensa ur mina sommarkläder ur garderoben. Men det är nog det enda vettiga jag ska göra idag, sen blir det chillkväll framför idol. Precis som en fredag ska vara! 

Vi hörs i em/kväll. Puss på er!

 
Kolla in min drömklocka. Måste ha den. Kommer förhoppningsvis få den. Dör för den. Älskar den. Åh <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar